כללים לעסקה בטוחה בהוראת קבע בסלולרי

אודות הכללים לעסקה בטוחה עם צ'קים

נהלי עבודה בשירות הו"ק פלוס

1

הכנס/י למערכת ה- ERNIT, ללשונית ״עסקת הוראה לחיוב חשבון״. הזנ/י סכום עסקה כולל, כמות תשלומים רצויה ובחר/י תאריך מתוך התאריכים הקבועים במערכת לביצוע החיוב החודשי.

2

זיהוי לקוח - במעמד העברת העסקה יש לזהות את הלקוח באמצעות תעודת זהות או רישיון נהיגה ישראלים. הזנ/י מס׳ בנק, מס׳ סניף, מס׳ חשבון, מס' תעודת זהות (על מנת לוודא שפרטי החשבון הם אכן של הלקוח שעומד מולך נבקש אמצעי זיהוי כגון: צ'ק, כ"א, כרטיס דירקט או אישור ניהול חשבון בנק)

3

הזנ/י את פרטי הלקוח: שם פרטי, שם משפחה, יישוב, רחוב, מס' בית, טלפון נייד.

4

:לחצ/י על כפתור - "שליחת בקשה ללקוח לחתימה על הו"ק".

5

כעת, הלקוח יקבל מסרון בו יצטרך לחתום דיגיטלית על טפסים הכוללים הוראת קבע לחיוב חשבון הבנק, ובדף השני יהיה על הלקוח לצלם תעודת זהות (חשוב לשים לב שהלקוח מצלם ת"ז או רישיון נהיגה שלו). לסיום, על הלקוח ללחוץ על "שלח" ותתקבל הודעת אישור "מסמכים נשלחו בהצלחה".

6

בשלב הזה חזור/י לתוכנה במחשב ולחצ/י על ״שדר עסקת הוראה לחיוב חשבון".

7

שלושת סוגי התשובות המתקבלות:
* עסקה אושרה- יופיע מס' אישור, ניתן להדפיס את האישור ולשמור/ להדפיס עבור הלקוח.
* התקשר ל- אי.אר.אן- יש להתקשר למוקד חיתום לצורך בחינת העסקה.
* עסקה נדחתה- אין אישור לעסקה - יש להפנות את הלקוח למוקד בקרת אשראי.

טלפונים: מוקד חיתום –03-9534321 , מוקד בקרת אשראי – 03-9534234

אין באמור במסמך זה לגרוע מכל חובותיו של בית העסק כפי שמפורט ע"י בית העסק.