חוק הסליקה האלקטרונית

מה זה אומר בעצם?

לקוחות יקרים

כיום בתהליך הסליקה הקיים כל צ'ק חייב לעבור באופן פיזי מהבנק בו מופקד הצ'ק (גובה הצ'ק) אל הבנק בו מתנהל חשבון הבנק של הלקוח (מושך הצ'ק) על מנת להשלים את תהליך הסליקה.

במהלך חודש נובמבר התהליך עומד להשתנות*

הפקדת צ'ק בבנק כרגיל

הבנק סורק את הצ'ק ומעביר און ליין את הסריקה לבנק הנמשך

(לא את הצ'ק עצמו כפי שהיה נהוג עד עכשיו)

במקרה והצ׳ק סורב

בית העסק יקבל הודעה על חזרת הצ'ק

(על מנת לקבל את המסמך הנקרא "פלט של שיק ממוחשב" עליך לדרוש אותו מהבנק שלך)

בית העסק שולח את פלט הצ'ק שחזר ל- ERN בדרכים המנויות בהסכם.

לרבות באמצעות אפליקציית ERN או באמצעות פקס 9625224-03

* האמור כפוף לחוק ואין באמור כדי לגרוע או לשנות מהקבוע בהסכם.
לתשומת ליבכם – מועד תחילת התהליך עלול להשתנות לפי להחלטת הרשויות ובהתאם יחול העדכון להסכמי ההתקשרות בעניין. ט.ל.ח

עדיין לא ברור? ניתן לפנות לשירות לקוחות שלנו

טופס יצירת קשר מהיר שדה חובה מסומנים ב(*)
מעוניין לקבל חומר פרסומי